رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری جلسه معارفه دانشجويان تحصیلات تکمیلی ورودی 1401 دانشکده مهندسی منابع طبیعی

جلسه معارفه دانشجويان ورودي تحصیلات تکمیلی 1401 دانشکده مهندسی منابع طبیعی ظهر روز دوشنبه بیست و پنجم مهرماه 1401 از ساعت 11:00 تا 12:30 در سالن سمینار دانشكده مهندسی منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این جلسه جناب آقاي دكتر ميرغفاري، رياست محترم دانشكده منابع طبيعي، ضمن خوش آمدگويي به دانشجويان کارشناسی ارشد دکتری، خواستار حضور فعال دانشجویان تحصیلات تکمیلی و ایفای نقش در قالب دستیار آموزشی و پژوهشی شدند.

در ادامه جناب آقای دکتر فرهادیان به معرفی سایت دانشکده بویژه بخش تحصیلات تکمیلی پرداختند و موارد هم آیین نامه های تحصیلات تکمیلی را گوشزد نمودند و از مدیران سه گروه آموزشي علوم و مهندسي محيط زيست، شيلات و مرتع و آبخیزداری خواستند تا نکات و موارد مهم را تبیین کنند.

در پایان جلسه در مورد موضوعات مختلف از جمله گرنت های پژوهشی بین المللی و ملی و لزوم پرداختن به موضوعات پژوهشی کاربردی، بحث و تبادل نظر شد.

لازم به ذكر است در هفته هاي آتي جلساتي به منظور آشنايي بيشتر دانشجويان تحصیلات تکمیلی هر يك از سه گروه‌ آموزشي دانشکده مهندسی منابع طبیعی با اساتيد گروه برنامه ريزي شده است كه به نحو مقتضي به اطلاع خواهد رسيد.

1

 

تحت نظارت وف ایرانی