رفتن به محتوای اصلی
x

بازدید نمایندگان اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی کشور با هدف آشنایی با پارک فناوری پردیس

 

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، این بازدید در ساختمان سراج و با حضور 17 نفر از نمایندگان اتحاديه‌هاي انجمن‌های علمی دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف آشنایی با نحوه و مزایای عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان، استفاده از فضای کار اشتراکی (کوآپ) و همکاری در جهت معرفی خدمات و ظرفیت‌های پارک به جامعه دانشجویان کشور برگزار شد.

در این جلسه محسن علی اکبریان رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک ضمن معرفی ظرفیت‌ها و خدمات پارک فناوری پردیس به موضوع نحوه، شرایط و مزایای استقرار در پارک، مرکز رشد و فضای کار اشتراکی (کوآپ) اشاره کرد.

علی اکبریان هدف از این جلسات را فراهم آوردن زمینه‌های مناسب برای فعالیت‌های نخبگان علمی کشور در بخش‌های مختلف پارک فناوری پردیس و بهره‌گیری از توانمندی، شبکه‌های ارتباطی و خلاقیت‌های دانشجویان فعال در اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی در راستای تحقق فرهنگ کارآفرینی در کشور دانست.

در انتها نمایندگان اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی کشور در خصوص برنامه‌های اتحادیه‌ها در حوزه نوآوری و کارآفرینی بحث و گفتگو داشتند.

گفتنی است بازدید از فضای کار اشتراکی کواپ، نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های عضو و مرکز رشد از دیگر برنامه‌های این بازدید یک روزه بود.

 

https://techpark.ir/news/p=7612

در این نشست دبیر اتحادیه منابع طبیعی کشور به این نکته اشاره نمودند که با‌توجه به اهمیت منابع طبیعی و محیط زیست و همین‌طور شعار سال لازم است حمایت‌های بیشتری از شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه انجام گیرد.

سه شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱

1234

 

تحت نظارت وف ایرانی