رفتن به محتوای اصلی
x

گزارش برگزاري جلسه معارفه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰ دانشکده مهندسی منابع طبیعی

جلسه معارفه دانشجويان كارشناسي ارشد ورودي 1400 دانشكده مهندسي منابع طبيعي به ميزباني هيات رييسه و اعضاي هيات علمي دانشكده با حضور اكثريت دانشجويان كارشناسي ارشد در تاريخ 17 آبان 1400 از ساعت 11 الي 12:30 بصورت مجازي برگزار گرديد. در اين جلسه صمیمی، تعداد 11 دانشجو در رشته های مهندسی علوم مرتع گرایش مدیریت مرتع، مهندسی علوم آبخیز گرایش سیلاب و رودخانه، 8 دانشجو در رشته مهندسی شیلات در گرایش های تكثير و پرورش آبزيان و بوم شناسي آبزيان و 23 دانشجو در رشته مهندسی محیط زیست در گرایش های تنوع زیستی، آلودگی محیط زیست و ارزیابی و آمايش سرزمين شرکت داشتند. پس از قرائت آياتي از كلام الله مجيد و پخش سرود ملي جمهوري اسلامي ايران، جناب آقاي دكتر ميرغفاري، رييس محترم دانشكده ضمن عرض خير مقدم و تبريك به دانشجويان کارشناسی ارشد، نكاتي چند در رابطه شرايط تحصيل و لزوم شركت فعالانه دانشجويان در كلاس هاي مجازي دروس ايراد فرمودند. ایشان تاکید کردند که دانشجویان در انتخاب موضوعات پایان نامه خود به نیازهای جامعه و استفاده از ظرفیت های موجود در دستگاه ها و ارگان های مختلف توجه ويژه داشته و حتما از اين ظرفيت استفاده کنند.

در بخش دوم جناب آقاي دكتر موسوی، سرپرست محترم تحصیلات تکمیلی دانشكده نكاتي در رابطه با آيين نامه آموزشي دوره كارشناسي ارشد برای دانشجویان بیان کردند. ایشان بر شرکت در کلاس ها و انتخاب اساتید راهنما با هماهنگی با مدیران محترم گروه های آموزشی تاکید کردند.

در ادامه جناب آقاي دكتر بشري، معاونت محترم فرهنگي دانشجويي دانشكده، ضمن عرض خير مقدم به دانشجويان براي آشنايي بيشتر به معرفي اساتيد بازنشسته و گروه هاي آموزشي و بخش هاي مختلف دانشكده مهندسي منابع طبيعي پرداختند. در ادامه جلسه آقايان دكتر بيرقدار، دكتر پورمنافي و دكتر جعفري، مديران گروه هاي آموزشي علوم و مهندسي شيلات، علوم و مهندسي محيط زيست و مرتع و آبخيزداري، نيز به معرفي همكاران هر گروه آموزشي و آزمایشگاه های دانشکده پرداختند.

انتهای جلسه به پرسش و پاسخ دانشجویان اختصاص يافت و دانشجويان سوالات خود را در رابطه با موارد آموزشی و پژوهشي مطرح کردند. كليپ هاي تبليغاتي از فضاهاي آموزشي، پژوهشي و فرهنگي دانشكده نیزکه به منظور آشنايي دانشجويان در شرايط كرونايي تهيه شده بود در بخش هاي مختلف پخش گرديد. جلسه در ساعت 12:50 دقیقه با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) خاتمه یافت.

لينك جلسه مجازي: https://meet.iut.ac.ir/b/zef-z3a-nne-0ye

1234567810

 

تحت نظارت وف ایرانی