رفتن به محتوای اصلی
x

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرحومه مهندس مبینا احدی فر برگزار شد

بمناسبت درگذشت جانگداز دانشجوی فقید سرکار خانم مبینا احدی فر دانشجوی دوره دکتری رشته شیلات دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان، مراسم یادبودی در محل سالن سمینار دانشکده منابع طبیعی با حضور بستگان ایشان، اساتید و کارکنان محترم، دانشجویان عزیز و همچنین همکاران جهاد دانشگاهی دانشگاه برگزار شد. در این جلسه استاد راهنمای خانم احدی فر آقای دکتر عیسی ابراهیمی، آقای کمالی معلم قرآن و کارشناس جهاد دانشگاهی و همچنین آقای مهندس ذبیح ال.. قجاوند معاون محترم پشتیبانی جهاد دانشگاهی با ذکر خاطراتی، خصوصیات اخلاقی و اجتماعی ایشان را بعنوان نماینده شایسته ای از یک دانشجوی فعال، با ادب و شاخص ذکر کردند. خانم احدی فر فارغ التحصیل کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان در رشته مهندسی منابع طبیعی (گرایش تکثیر و پرورش آبزیان) و دانشجوی دکتری همین رشته در دانشگاه صنعتی اصفهان بودند.

شایان ذکر است ایشان به عنوان یک دانشجوی نمونه فعال به مدت 5 سال دبیر کانون سلامت جهاد دانشگاهی بوده اند و کارگاه های مختلف شامل طب ایرانی، اورگونومی و ناهنجاری های اسکلتی و پیشگیری از آن، آموزش پخت غذاهای سنتی، بیماری های زمستانی تغذیه در ماه مبارک رمضان، اردوهای آموزشی سلامت و نشست های تخصصی در حوزه سلامت را در این مجموعه برگزار کرده اند.

ایشان پس از گذراندن یک دوره بیماری سخت دعوت حق را لبیک گفتند و دانشجویان و همکاران دانشکده منابع طبیعی را در ماتم خود به سوگ نشاندند. دانشکده برای ایشان علو درجات در بارگاه حق تعالی و برای بازماندگان ایشان صبر جذیل مسئلت می نماید.

تحت نظارت وف ایرانی