رفتن به محتوای اصلی
x

مراسم بازنشستگی و تقدیر از خدمات صمیمانه و صادقانۀ جناب آقای مهندس محمدرضا رجبی

 

 مراسم بازنشستگی و تقدیر از خدمات صمیمانه و صادقانۀ «جناب آقای مهندس محمدرضا رجبی» كارشناس محترم مرتعداری و آزمایشگاه كارتوگرافی روز دو‌شنبه 22 اسفند‌ماه 1401 ساعت 11 تا 12 با حضور جمعی از همکاران دانشکده منابع طبیعی در محل سالن اجتماعات برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط جناب آقای دکتر بشری آغاز گردید. در ادامه جناب آقای نوالله میرغفاری، رییس محترم دانشکده منابع طبیعی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش ‌های خستگی‌ناپذیر جناب آقای مهندس محمدرضا رجبی، ایشان را از کارمندان نمونه‌ دانستند که 30 سال خدمت صادقانه به دانشجویان این مرز و بوم ارائه کرده اند.

جناب آقای مهندس رجبی نیز با تشکر از آقای میرغفاری و سایر همکاران فرمودند: سال‌هایی که در دانشگاه بودم سراسر تجربه بود. تجربه‌ای که از طرف مدیران شایسته و همکاران محترمم کسب کردم و حس بسیارخوبی از خاطرات،گفته ها و رفتار همکاران دارم. با بازنشستگی فرصت مغتنم آموزش در دانشگاه را به همکاران خوب و پرتلاش می سپارم و امیدوارم بهتر از گذشته مسئولیت‌های محوله را انجام دهند. از خدای متعال برای همۀ همکاران دانشگاه آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم در موقع بازنشستگی سلامت، سرفراز و شاد باشید.

درادامه جناب آقای دکتر بشری و آقای دکتر فرهادیان به خاطر سال‌های خوب همکاری و انتقال تجربیاتشان ابراز تشکر و قدردانی نموده و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون نمودند. همچنین در این مراسم حاضران در جلسه به ذکر خاطرات خوش از دوران همکاری با جناب آقای مهندس محمدرضا رجبی پرداخته و برای ایشان در دوران جدید زندگی آرزوی سلامت، خوشبختی و بهروزی کردند.

مراسم با اهدای لوح تقدیر از طرف آقای دکتر میبدی، رئیس محترم دانشگاه صنعتی اصفهان، و تقدیم هدیه همکاران دانشکده به ایشان با ذکر صلوات بر حضرت محمد (ص) و خاندان پاکش پایان پذیرفت.

1

1

 

تحت نظارت وف ایرانی