رفتن به محتوای اصلی
x

تفاهـم نامه همكاري فـي مابين دانشکده مهندسی منابع طبیعی و شرکت آبزی نگین شایان فریدونشهر

تفاهـم نامه همكاري فـي مابين

دانشکده مهندسی منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت آبزی نگین شایان فریدونشهر

 

       به منظور همفکری، ايجاد و گسترش همكاريهاي علمی، آموزشي و پژوهشي و در راستای سیاست های کلان دانشگاه در خصوص اثرگذاری بر محیط پیرامونی و رفع نیازهای صنعت و جامعه، تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشکده مهندسی منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت آبزی نگین شایان فریدونشهر، به نمايندگي آقای دکتر نوراله میرغفاری، رئیس دانشکده و آقای پرویز دانشمندی، مدیرعامل شرکت در تاریخ 19 اردیبهشت 1400 امضا و مبادله شد.

شرکت آبزی نگین شایان فریدونشهر با حدود 25 سال سابقه فعالیت، امروزه به عنوان مرکز نمونه کشوری و تنها مرکز تولید کننده تخم چشم زده تمام ماده قزل­آلای رنگین­کمان در تمامی طول سال در استان اصفهان مشغول فعالیت است. طرح های پژوهشی متعددی در مجموعه در راستای تامین نیازهای صنعت اجرا شده ویا در دست اجرا است و همچنین شرکت، زمینه اجرای پایان نامه و رساله های دانشجویی متعددی را فراهم کرده است.

زمنیه های همکاری متعددی در این تفاهم نامه مطرح شده است که مهمترین آنها، ارتقای کمی و کیفی تولید تخم چشم زده تمام ماده به میزان 100 میلیون قطعه در سال و نیز اجرای برنامه های اصلاح نژاد این گونه به منظور بهبود رشد و مقاومت به برخی بیماری ها می باشد.

123

 

تحت نظارت وف ایرانی