رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاري مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از استاد پیشکسوت جناب آقای دکتر محمدرضا وهابی

مراسم بزرگداشت روز معلم در بستر سامانه جلسات مجازي دانشگاه صنعتي اصفهان با حضور اساتيد بازنشسته، اعضاي هيات علمي و كارمندان دانشكده منابع طبيعي در ساعت 11 روز 13 ارديبهشت 1400 برگزار شد.

در اين جلسه جناب آقاي دكتر ميرغفاري رئیس دانشكده منابع طبيعي ضمن تبريك به حاضرين و بزرگداشت مقام شامخ معلم از زحمات همكاران در يك سال گذشته بويژه در شرايط كرونا و آموزش مجازي تشكر كردند. ايشان همچنين كسب رتبه اول استاد راهنماي نمونه تحصيلات تكميلي و استاد نمونه آموزش مجازي دانشگاه توسط آقايان دكتر محسن سليماني و دكتر اميدبيرقدار را به ايشان و همكاران دانشكده تبريك گفتند.

در ادامه ايشان از تلاش‌های صادقانه علمی و اجرایی استاد پیشکسوت دانشكده جناب آقاي دكتر محمدرضا وهابي که به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند تشكر و قدرداني کردند و از اساتيد پيشكسوت خواستند تا نكاتي را در اين باره ايراد نمايند. در ادامه اساتيد پيشكسوت آقايان دكتر سيدجمال الدين خواجه الدين، دكتر مهدي بصيري، دكتر نصراله محبوبي صوفياني، دكتر عليرضا سفيانيان و دكتر عيسي ابراهيمي ضمن تبريك روز معلم و مرور خاطرات شيرين گذشته، به ويژگي ها و توانمندي هاي فرهنگي، علمي و اجرايي از جمله تدین و تعهد دینی، مشارکت فعال در راه‌اندازی دانشکده، باورمندی به اهمیت و جایگاه منابع طبیعی در کشور، حرمت و ارج نهادن به اساتید و همچنین نظم و جدیت در همه امور اشاره کردند.

در پایان مراسم، جناب آقای دكتر وهابي ضمن تبريك به حاضرين و بزرگداشت مقام شامخ معلم و تشکر از همکاران، بیاناتی راجع به اهمیت و ضرورت توجه جدی  به آموزش و پژوهش و همچنین توسعه دانشکده ایراد کردند.

1

 

تحت نظارت وف ایرانی