رفتن به محتوای اصلی
x

بزرگداشت روز دانشجو

به مناسبت 16 آذر بزرگداشت روز دانشجو در روز سه شنبه 16 آذر ماه 1400 مراسمی به ­صورت مجازی با حضور اساتید و دانشجویان دانشکده مهندسی منابع طبیعی با همکاری معاونت فرهنگی و انجمن علمی دانشکده برگزار گردید.

پس از پخش آیات مبارکه قرآن و سرود ملی جمهوري اسلامي ايران، ریاست دانشکده جناب آقای دکتر میرغفاری درباره روز دانشجو و علت نام گذاری این روز سخنرانی نمودند و در سخنان خود به مواردی همچون: مسئولیت پذیری منابع طبیعی و جامعه محیط­ زیست، روحیه استقلال خواهی برای کشور، باور داشتن هویت ملی، دینی و فرهنگی، كوشش در جهت حفظ و احیا هویت ارزش­ها و لزوم تقويت امید به آینده توسط دانشجویان، اشاره نمودند.

در ادامه برنامه پس از پخش کلیپی از دوران کلاس­های مجازی در بخش صندلی داغ، اساتید گرامی جناب آقای دکتر درافشان و سرکار خانم دکتر پیکان حیرتی  در فضایی صمیمانه به سوالات دانشجويي در مورد نحوه آشنایی وخاطرات دوران دانشجویی پاسخ دادند.

در بخش بعد دانشجویان برتر دانشکده مهندسی منابع طبیعی در تمام گرایش­ها و مقاطع تحصیلی معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند. اما در انتهای برنامه مسابقه شاد تشخيص چهره فرزندان استادان و کارمندان دانشکده برگزار شد. در این مسابقه 1 نفر از اعضای هیئت علمی (جناب آقای دکتر احمدی) و 4 نفر از دانشجویان (خانم ربیعی، خانم عباسیان، خانم اشرفی زاده و خانم شایسته­ کیا) شرکت نمودند و برنده جایزه شدند.

در این برنامه سرکار خانم مهندس سحر قلی ­زاده طهرانی به عنوان دبیر انجمن علمی­ دانشجویی و مدیر مسئول و سردبیر نشریه آبان دانشکده از تمامی دانشجویان دانشکده دعوت به همکاری نمود.

1234

 

تحت نظارت وف ایرانی