رفتن به محتوای اصلی
x

اطلاعیه مصاحبه آزمون دکتری 1400

12

در روز مصاحبه، دو اتاق وجود دارد:

  • اتاق اول، اتاق عمومی (انتظار) است که وارد آن می­شوید و مواردي مانند ثبت اسامي براي تعيين نوبت مصاحبه و ساير موارد ضروري اطلاع ­رساني مي­شود. ورود به این اتاق آزاد است و براي ورود به آن، از آدرس­ هاي زير استفاده خواهيد كرد:

 

  • با رسیدن نوبت هر داوطلب، ايشان در صورت حضور در اتاق عمومی، از آن خارج شده و وارد اتاق دوم (اتاق مصاحبه) خواهد شد. اجازه مدير جلسه براي ورود به اين اتاق لازم است و براي ورود به آن، از آدرس ­هاي زير استفاده خواهيد كرد:

 

2- Skype

این برنامه در صورتی مورد استفاده قرار مي­گيرد که مسائل پیش­بینی­ نشده در محيط Meet اتفاق بيفتد.

در این محیط هم یک جلسه عمومی وجود دارد که مواردي مانند نوبت متقاضيان و ساير موارد ضروري در آن مطرح می­شود. در هنگام مصاحبه، مستقیماً با شما در محیط اسکایپ تماس گرفته خواهد شد.

با توجه به اینکه محيط اسکایپ به عنوان بستر پشتیبان مصاحبه در نظر گرفته می­شود لازم است در گام نخست، یک نام کاربری اسکایپ ایجاد کنید. در صورت نياز به استفاده از اين محيط، نام كاربري شما در روز مصاحبه از طريق جلسه عمومي اسكايپ پرسيده خواهد شد.

 لینک جلسه عمومی اسکایپ (اتاق انتظار):      https://join.skype.com/LNd1fCQD0Rm3

 

مراحل انجام مصاحبه:

1- مراجعه به اتاق عمومی مصاحبه

در تاريخ هاي مشخص شده به اتاق عمومی مصاحبه (در محيط Meet و در صورت ايجاد مشكل، در محيط Skype) مراجعه كنيد. در این اتاق می­توانید نام ­نويسي براي تعيين نوبت مصاحبه را انجام داده و از زمان تقريبي مصاحبه خود مطلع شويد.

 

2- انجام مصاحبه

 با رسیدن زمان مصاحبه شما، از طریق اتاق عمومی و یا تلفن از شما برای ورود به اتاق مصاحبه دعوت می­شود. اگر مصاحبه از روش اول باشد، شما به اتاق مصاحبه در Meet خواهید رفت. اگر مصاحبه از طریق اسکایپ باشد، مستقیماً با نام کاربری اسکایپ که ارائه کرده­اید، با شما تماس گرفته خواهد شد.

 توجه توجه: مسئولیت عدم حضور در نوبت مشخص ­شده به عهده داوطلب است.

 

یادآوری مهم:

داوطلبان محترم با توجه به احتمال قطع  برق در روزهای مصاحبه لطفاً قبل از مصاحبه، تلفن همراه و سایر دستگاه های مورد نیاز را به صورت کامل شارژ نموده و از دسترسی به حجم کافی داده از طریق بسته اینترنت تلفن همراه اطمینان حاصل نمایید.

 

 

تحت نظارت وف ایرانی